dinsdag 14 april 2015

Een paar dagen verder....

Ik heb mijn blog een beetje gevuld maar of ik het nou snap? Nee, niet echt ;-(  Moet zeggen dat mijn pc ook niet echt meewerkt. De laptop is vrij nieuw maar zo traag als.....

O'ja; ik moet de instructie's lezen. Maar ik ben vrouw; en die doen dat niet ;-) Dus eigenwijs verder zwoegen om te kijken hoe ik foto's kan toevoegen om mijn blog een beetje op te leuken.

Ergens heb ik een leuk lettertype gezien en mijn eerste bericht heeft dat leuke lettertype, maar waar kan ik die ook alweer vinden???   Ook heb ik gezien dat ik 2 volgers heb. Reuze spannend maar helaas kan ik niet ontdekken wie het zijn.

Er valt nog een boel te leren, maar eerst ga ik sporten...

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...