zaterdag 11 april 2015

Hoera; mijn eerste blog

Best een lastige wereld ; website’s, blog’s. Als je de advertentie’s moet geloven heb je binnen 5 minuten je eigen website en/of blog.  Helaas; ik niet ;-(

Afgelopen woensdag ben ik begonnen met webnote. Ik heb er foto’s op gekregen, ik heb tekst geplaatst. Maar de site ziet er niet uit. Ik heb gewoon geen kaas gegeten van deze materie. Eigenlijk vind ik er ook niks aan om dat soort dingen te doen. Maar ja; het bespaard wel geld als ik het zelf doe.

Nu begonnen met Blogger. Dit is mijn eerste tekst, ik ga op een paar knopjes drukken en kijken of ik mijn eerste blog de digitale wereld in kan brengen.

To be continued.....

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...