woensdag 29 april 2015

Omslagdoek haken

Vorige week was ik een aantal dagen bij mijn moeder. Hier heb ik een poging gedaan om de Southbay steek onder de knie te krijgen. Overal lees ik op internet dat het een super makkelijk patroon is. Hoewel ik al een aantal jaar haak wil het me maar niet lukken.


Dit is het patroon.


Mijn poging na een keer of 10.


Na een tiental keren opnieuw te zijn begonnen heb ik met verschillende kleuren gewerkt. Dat ging beter. Maar niet zoals ik wil ;-(
Maar het ziet er al iets beter uit. Ook best gezellig met die kleurtjes.

Een week later krijg ik een foto van mijn zus via de app met een omslagdoek die zij heeft gehaakt. Grrr..... ze haakt nog niet eens een jaar. Wel onwijs knap he?! (ben best wel trots op haar ;-)
Ik weet niet waar ze het patroon vandaan heeft maar als je googeld op ananas patroon vind je vast en zeker iets.




1 opmerking:

Antoinette van Schaik zei

Hi Yvonne, je bent begonnen met bloggen, leuk, ik ga je volgen!

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...