maandag 8 juni 2015

Mijn omslagdoek is klaar

Na lang oefenen niet de Souttbay maar de ananassteek is mijn eerste omslag doek klaar. Zo ontettend blij mee ;-)
En hier kan je het patroon vinden.



Nu alleen nog wat verzinnen  hoe ik de doek bij elkaar kan houden. Nu heb ik een stukje wol gebruikt en dat kan natuurlijk niet he?!
De achterkant.
Het patroon heb ik van mijn zus op papier gekregen. Mocht je deze  omslagdoek ook willen maken; zoek op pinterest naar ananas steek en dan kom je dit patroon zeker tegen.

2 opmerkingen:

Wendy's Mhaaksels zei

Wauw, prachtig!
Misschien met mooie linten eraan?

Unknown zei

Dank je wel.
Wellicht een goed idee. ;-)

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...