maandag 27 juli 2015

Vloerkleed haken

Ik had verwacht dat ik vorige week al knutselend aan tafel zou zitten maar helaas door de operatie gaat dat nog niet lukken.  Dan maar iets doen wat ik ook op de bank kan doen. Iets wat ik heel lang van plan was;  een vloerkleedje haken.





De "wol" had ik al een tijdje in huis dus ik kon gelijk aan de slag.

Inmiddels was ik een aardig eindje op weg maar vond het midden echt niet mooi. Toch maar uithalen en opnieuw beginnen. Zou jij dat ook doen of vind je het zonde van je tijd?

Het patroon heb ik zelf bedacht en ga ik uittekenen. Weet iemand hoe je dat het beste op je computer kan doen?






Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...