vrijdag 28 augustus 2015

DIY Cadeau tasjes maken én handettering



In december sta ik samen met Corine van Wien-artfabrics op een kerstmarkt in Broek op Langedijk. Erg veel zin in ;-)

Om de artikelen die mensen kopen ook leuk in te kunnen pakken ben ik wat cadeau doosjes gaan maken.

De afgelopen maanden had ik al wat doosjes bewaard met het idee dat ik daar vast wel eens iets mee kon gaan doen. Gelukkig, want ik hoefde de kast maar open te maken en daar had ik wat muesli dozen, afwastabletten en waspoeder dozen.


Bruin cadeau (oftewel) kaft papier had ik ook nog liggen.
Eerst tekende ik een vak waar de handlettering zou moeten komen en ging daar als eerste mee aan de slag. Als dat klaar was dan ging ik de doos "inpakken".
Afmaken met een geborduurd randje en touwtjes en klaar is het cadeau tasje.


Mijn vraag aan jullie;
Ik wil de tasjes niet gratis weggeven maar een klein bedrag ervoor vragen. (anders moet ik heeeel erg veel tasjes maken)
Wat vinden jullie een goede prijs voor zo'n cadeautas?





Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...