vrijdag 11 september 2015

Fleurig de herfst in

De appels zit nog aan de boom maar dat gaat niet lang meer duren. Ik ruik de appeltaart al ;-)
Straks als de appels eraf zijn, alle blaadjes zijn gevallen dan is het maar een kale bedoeling. Daarom heb ik een ideetje van Corine "gepikt" Fantasiehanger van Corine
Ik heb ze niet zo mooi gemaakt als zij omdat ik er een stuk of 20 wil maken. En als die af moeten zijn voor de lente weer begint dan moet ik het iets simpeler houden, haha
Ik heb er al 3..........
Oja; niet geheel onbelangrijk; ik heb ze ingespoten met vernis zodat ze hun kleur behouden.


Nog iemand ideetjes om de tuin in de winter van kleur te voorzien?

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...