maandag 26 oktober 2015

Kussens van tafelzeil

DIY... kussens van tafelzeil.


Ik heb dit tafelzeil een paar jaar gebruikt maar nu was het op. Er zaten scheuren in de vouwen, het zag er echt niet meer uit. Maar weggooien? Nee, dat vond ik zonde. 




Afgelopen vrijdag bedacht ik me opeens dat het wellicht leuk is om er kussens voor buiten van te maken. Dat heb ik gister gedaan. 



Ik heb ze ingespoten met vernis zodat het water niet in de naden kan en hoop dat de kussens lang meegaan. 



Ziet er gezellig uit he?!


Wil je niet wachten tot je je oude tafelkleed kan gebruiken kan je ook online leuk zeil bestellen. Kijk maar eens op hiptafelzeil


Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...