woensdag 3 februari 2016

Haakgeluk byClaire

Bijna jarig maar nu al een cadeautje ontvangen

Zaterdag is het zover, dan ben ik jarig. En vandaag heb ik mijn eerste cadeautje binnen. Hoe leuk is dat?



Om vrolijk van te worden.


Gister ranonkels gekregen bij een ruil op Facebook. Ik had de zolder opgeruimd en kwam nog wat spullen tegen om taarten te maken. Dat doe ik niet meer. Althans; geen mooie versierde marsepein taarten meer. Dus voor ruil aangeboden op Facebook tegen een bosje ranonkels.  Ze zijn echt super schattig.



Haakboek ; haakgeluk van "byClaire"


En dat kreeg ik vandaag dus. Toen ik thuis kwam lag er een pakketje in de brievenbus van Bol.com.
Ik had niets besteld en voor zover ik wist mijn man ook niet. Spannend....... ;-)
Toen pakte ik dit uit ; Yeahhhhhhh...... echt een super cadeau van een lief vriendinnetje.


Ik geloof dat ik me even terugtrek op de bank met een boekje, hihi


Dank je wel lieve Ingrid. xxx


Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...