vrijdag 19 februari 2016

Hup.... aan het werk

NEW JOB


De tijd dat ik alle tijd van de wereld had om te haken en andere leuke dingen te doen is voorbij. Met volle teugen heb ik ervan genoten maar het is tijd om weer te zorgen dat er geld in het laatje komt ;-)

Vanaf maandag ga ik weer aan het werk. 
Ik heb een leuke baan gevonden bij een advocaten kantoor in Amsterdam. De eerste 4 maanden ga ik 4 dagen werken en daarna terug naar 2. 
Mijn doelstelling is om naast die 2 dagen iets voor mezelf te kunnen gaan doen. Een webwinkel, workshops geven..... als het maar iets met creativiteit te maken heeft.

Als dat gaat lukken dat heb ik het perfecte leven ;-)

Hoe ziet jouw leven eruit als geldissues en verplichtingen niet zouden bestaan?

Nu ga ik genieten van mijn laatste vrije dag.
Lieve groetjes van Yvonne





Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...