zondag 7 februari 2016

Verjaardag cadeautjes

Gister was ik jarig. Hoewel ik mijn verjaardag niet vierde heb ik me toch erg jarig gevoeld.

Corine van Wien-art  kwam spontaan langs met een gezellig bloemetje




 én een super leuke zelf gemaakte slingers.  Haar binnenkomer was dan ook; "ik kom de slingers ophangen" ;-)





De slinger gaat over een paar dagen de kast in om er volgend jaar weer uit te komen. Een persoonlijke verjaardagsslinger, super cool.

Van mijn lieve mannetje had ik 's ochtends al een  Koboglo (e-reader) gekregen. Nu kan ik in het donker lezen...... Heel blij mee.



 De post kwam op het moment dat Corine er nog was. Deze 2 kaarten zaten erbij, gemaakt door Corine maar niet verstuurd door haar. Hilarisch toeval.  Mijn moeder had tijdens de kerstmarkt waar we hebben gestaan wat kaarten bij Corine gekocht. En die kreeg ik nu, van mijn moeder en van mijn zus. Met mooie en lieve teksten erop.



Normaal hangt mijn schouw vol met harten. 2 harten hebben nu plaats gemaakt voor de gezellige gehaakte kaarten. 
Natuurlijk ook het boekje haakgeluk van ByClaire die ik dinsdag heb gekregen staat te pronken op de schouw.


s' middags kwamen mijn schoonouders met een mooie bos tulpen en een cadeau bon van Loods 5. 
(ook van mijn schoonzus en zwager die heftig aan het carnavallen waren in het zuiden van het land) Die bon ga ik komende week meteen verzilveren ;-)


's Avonds uiteten en mijn verjaardag die ik niet vierde was compleet, haha
En uiteraard niet te vergeten alle whats appjes en felicitatie's op Facebook.  Je kan niet anders dan je erg jarig te voelen op deze manier ;-)



Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...