dinsdag 22 maart 2016

Ontdekt; snoepjes winkel

Ben ik een na een lange tijd thuis te hebben gezeten nu pas deze snoepjes winkel tegen gekomen;


De site is nog niet leuk maar geloof me; de winkel des te leuker.
Als je gek bent van wol en katoen kan je hier gewoon niet 'even' naar binnen.



De bollen waren in de aanbieding; deze moeten plaats maken voor een andere collectie. Vond ik niet zo erg hoor; 2 euro per bol... WOW
Heb er ondertussen al heel veel projecten voor bedacht. Ik heb in totaal 8 bollen. Benieuwd wat jij ervan zou willen maken....




Deze heb ik op aanraden van een klant in de winkel gekocht. Weet nog niet wat ik ermee ga maken maar ben erg benieuwd naar hoe het haakt.


En deze prachtige Rowan katoen ga ik omzetten in een sjaal. Het is dure katoen maar zo mooi en zacht. Moet er denk ik nog wel wat bolletjes voor bij halen wil ik een lekkere grote sjaal van gaan maken.



Deze ziet er pluizig uit en heerlijk zacht. En dat is ie ook, heerlijk zacht. Weet nog niet of ik het heel leuk ga vinden om hier een sjaal van te hebben maar ik ga het zeker proberen.


De coton 5 kende ik ook nog niet. Maar mooi dik katoen. Hier kan ik me ook een boel projectjes bij bedenken.


En deze foto om aan te geven hoe dik het katoen is.

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...