zaterdag 23 april 2016

And the winner is.............

Op 11 april bestond mijn blog een jaar en daarom heb ik een Give-Away geregeld. 

Eigenlijk had ik verwacht dat er veeeeeel meer reactie's zouden komen. 

Hoe kan het dat deze uitbleven???

1. De Give-Away was niet cool genoeg;
2. Mensen konden geen volger worden (technisch gezien);
3. Ik heb er te weinig aandacht aan besteed.

Als jij een idee hebt of tips dan hoor ik het graag.

Maar het mag de pret niet drukken voor Sigrid, Margaret, Corine en Karel, de mensen die wel een kansje hebben gewaagd. De laatste is mijn schoonvader en die wilde ook heel graag meedoen maar wist niet hoe hij volger moest worden. Door omstandigheden heb ik hem dat niet meer uit kunnen leggen dus ik vond wel dat zijn naam ook de hoed in mocht ;-)



De namen......


In de "hoed"


Manlief mocht er een briefje uithalen. 
En het is geworden....... 

Sigrid van katkatkatoen.blogspot.nl


Sigrid, als jij je mijn adres doorgeeft ga ik deze leuke tas naar je opsturen. Heel veel plezier ermee ;-)
(en leuk dat je meedeed)



Creatieve groet van Yvonne


Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...