woensdag 4 mei 2016

SundayMarket

SundayMarket in Amsterdam Westergasfabriek


Afgelopen zondag stond ik samen met vriendin Ingrid van TeunenTess (website ed nog in de maak) op de Sundaymarket in Amsterdam. Wat een top dag hebben we gehad.  Het weer had niet beter kunnen zijn. De markt is altijd al leuk maar ik moet zeggen dat het zonnetje nog ff de kers op de taart is zal ik maar zeggen. Wat een gezelligheid. 



En de lokatie was ook niet verkeerd ;-)



Klaar met opbouwen..... Laat de klanten maar komen.




Best nog wel spannend hoe je de spullen van 2 mensen gaat integreren.  Ik moet zeggen; best goed gelukt.



De grote hit van de markt waren de knuffels en de cactussen.


Leuk hoeveel complimenten we hebben ontvangen. En heeeeel veel mensen die vertelden dat ze het zelf ook kunnen. Tsja........ (herkenbaar; zo loop ik zelf ook over een markt.)

De verkoop viel uiteindelijk niet tegen en het smaakt naar meer. Dat wordt weer productie draaien ;-)



Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...