zondag 26 juni 2016

Gehaakte mand


Ik ben een mand aan het haken maar ben/word maar niet tevreden.

Gister heb ik de mand gehaakt met de hengsels zoals op onderstaande foto. 
Ik vond ze te groot/lang ten opzichte van de mand.

Vandaag de hengsels uitgehaald en ze korter/kleiner gemaakt. Maar ben nog niet tevreden.  Het spul waar ik mee haak is ontzettend fijn en stevig dus daar kan het niet aan liggen.
Het is dus niet alleen dat ik de hengsels niet leuk vind maar de mand is ook te bol.
Daarom ben ik een klein mandje gaan haken met het minderen van de stokjes maar dan gaat ie weer naar binnen staan ipv bol.......

Iemand tips???


Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...